מי שבלטה באופן יוצא דופן מעל כל השאר היא סוכנות הביטוח "יו-פירסט", כאשר מאות לקוחות חדשים ביקשו להיעזר בשירותים השונים שהיא מעניקה, ורבים מאותם לקוחות ביקשו לקבל שירות מסוכן הביטוח המצטיין של החברה, גולן גרשון.
על השנה המוצלחת במיוחד של גולן וחברת "יו-פירסט" בכתבה הבאה.
גולן גרשון: הרבה מעבר לעוד סוכן ביטוח
בשנים האחרונות "יו-פירסט" סוכנות הביטוח הפכה להיות לבית אחד גדול המכיל בתוכו את כל סוגי הביטוחים החשובים, כאשר מעניקה מעטפת מקצועית ההצעות אטרקטיביות ומשתלמות במיוחד לעומת נותני שירות אחרים.
אחד מסוכני הביטוח שעובדים תחת המטרייה של החברה הוא גולן גרשון, הפעיל בענף הביטוח והפנסיוני כבר למעלה משמונה שנים.
את תחילת דרכו בתחום עשה גרשון בבית ההשקעות "פסגות" בימים שהיה נחשב לבית ההשקעות הגדול בישראל, ותוך כדי תנועה הוא התמקצע בהדרגה.
בהמשך הדרך גולן הוציא רישיון פנסיוני ביטוחי ועבר לעבוד בחברת "כלל", גם שם הוכיח את כישוריו ותוך זמן קצר החל להתקדם תוך כדי שביצע מספר תפקידים בכירים ומגוונים.
לאחר שהשיג את מטרותיו כגורם מרכזי בחברות הפיננסיות, החליט גולן לצאת לדרך עצמאית משלו במטרה להעניק ליווי אישי לקהל לקוחות גדול, כאשר חרט על דגלו: אמינות, מקצועיות ושירותיות.
גולן גרשון: היתרון הגדול בפגישות זום
על ההתנהלות המקצועית שלו בעידן הקורונה, גולן גרשון מספר:
"מדובר בתהליך שהחל בחודש מרץ לפני כשנתיים, ממש עם התפרצות מגפת הקורונה.
מהר מאוד הבנו כי החיים של כולם הולכים להשתנות מקצה אחד לשני, לכן ב"יו-פירסט" ערכנו סיעור מוחות בישיבת צוות מיוחדת, בה העלנו מספר רעיונות שניתן לעשות בהתאם למשתנים החדשים.
המטרה העיקרית שלנו היתה להמשיך להעניק את השירות האישי והמקצועי הטוב ביותר בצורה ישירה, למרות המגבלות שהחלו לצוץ להן בדמות בידודים וסגרים.
כך שאם קודם לכן כל הפגישות שלי ושל סוכני הביטוח האחרים עם הלקוחות היו פגישות פרונטליות, במשרדי החברה או בבתי הלקוחות, היינו מהראשונים להעביר את כל הפעילות הזו למפגשים דרך הזום, תך כדי שמירה על הרף המקצועי והשירותי הגבוה ביותר".
גולן גרשון: לקוחות מספרים
בשיחות שערכנו עם לקוחות ותיקים וחדשים של גולן גרשון, התברר לנו כי לא רק שהוא ביצע את המעבר מפגישות פרונטליות לפגישות זום בצורה חלקה, אלא חלק גדול מהלקוחות ביקשו לציין כי מעבר לתשובות ולשירות המקצועי, כמו גם לסל המוצרים המשתלם כלכלית שהם קיבלו, השירות הדיגיטלי הקל עליהם מאוד את החיים, כיוון שזה חסך עבורם זמן יקר והתעסקות בבירוקרטיה מעצבנת.
"אני יודע שיש לא מעט צדדים רעים לקורונה, אבל אי אפשר להתעלם מכך שהיא קיצרה תהליך שהיה מתרחש במוקדם או במאוחר, כיוון שהעולם הטכנולוגי לא עומד במקום.
אם פעם היה נדמה לנו כי פגישה עם משווק פנסיוני לא יכולה להתקיים אלא במפגש פנים מול פנים, היום לקוחות למדו כי נוח הרבה יותר לערוך פגישה שכזו דווקא דרך הזום, כיוון שניתן לעשות אותה מכל מקום ובכל פרק זמן שהם יבחרו.
אני יכול לספר כי לא פעם ערכתי פגישות עם בני זוג כאשר האישה היתה במקום העבודה שלה, והבעל היה במשרד שלו, כך ששיחת הועידה הזו לא הפריעה להם בסדר היום, הם לא היו צריכים לצאת במיוחד ממקום העבודה, לעמוד בפקקים או לחפש חנייה.
מעבר לזה, גם זמן התגובה שלי התקצר בצורה משמעותית, אני הרבה יותר זמין לטובת הלקוחות כאן ועכשיו, בכל זמן נתון, ובשורה התחתונה, זה העניק לנו את היכולת להוזיל את העלויות עוד יותר עבור קהל הלקוחות", גולן גרשון סיכם עבורנו את הדברים.
גולן גרשון: יצירת קשר
לפרטים נוספים אודות כל השירותים והמוצרים שניתן לקבל בעזרתו המקצועית של סוכן הביטוח גולן גרשון, חייגו: 052-5525445.