fbpx
גריט פיננסים

השוואת ביטוח מחלות קשות

ניתן לבצע השוואת ביטוח מחלות קשות בין המוסדות הפיננסים.

ביטוח מחלות קשות

מהו ביטוח מחלות קשות?

ביטוח מחלות קשות הוא סוג של פוליסת ביטוח המעניקה תשלום חד פעמי אם אובחנת עם מחלה קשה מכוסה. תשלום זה יכול לשמש לכיסוי הוצאות רפואיות, אובדן הכנסה ועלויות נלוות אחרות הקשורות למחלה. אז לפני שמבצעים השוואת ביטוח מחלות קשות חשוב לדעת כמה דברים…

מדוע חשוב לבצע השוואת ביטוח מחלות קשות?

חשוב להשוות בין פוליסות ביטוח מחלות קשות כדי להבטיח שאתה מקבל את הכיסוי הטוב ביותר עבור הצרכים שלך. על ידי השוואת פוליסות, אתה יכול למצוא את מגבלות הכיסוי הטובות ביותר, מחלות מכוסות, תקופת המתנה, פרמיות, מאפייני פוליסה ומוניטין המבטח.

מה עלי לבדוק כאשר משווים פוליסות ביטוח מחלות קשות?

כאשר משווים פוליסות ביטוח מחלות קשות, עליך לחפש מגבלות כיסוי, מחלות מכוסות, תקופת המתנה, פרמיות, מאפייני פוליסה ומוניטין של המבטח. כמו כן, עליך לקרוא בעיון את האותיות הקטנות כדי להבטיח שאתה מבין את כל החרגות, הגבלות או פרטים חשובים אחרים.

כיצד ניתן להשוות בין פוליסות ביטוח מחלות קשות?

אתה יכול להשוות בין פוליסות ביטוח מחלות קשות על ידי מחקר והשוואה של פוליסות של מבטחים שונים. אתה יכול גם לעבוד עם מתווך שיעזור לך לנווט במורכבות של פוליסות ביטוח ולמצוא את הפוליסה הטובה ביותר לצרכים שלך.

האם כדאי להשוות בין פוליסות ביטוח מחלות קשות?

כן, בהחלט כדאי להשוות בין פוליסות ביטוח מחלות קשות. על ידי השוואת פוליסות, תוכל למצוא את הכיסוי הטוב ביותר לצרכים שלך ולהבטיח שאתה מוכן לבלתי צפוי. זה יכול לספק שקט נפשי והגנה כלכלית במקרה של מחלה קשה.

השוואת ביטוח מחלות קשות

קצת מידע על השוואת ביטוח מחלות קשות

לפנים שרצים לעשות השוואת ביטוח מחלות קשות, חשוב לדעת כי ביטוח מחלות קשות הינו ביטוח מסוג פיצוי. ביטוח מחלות קשות הוא למעשה חוזה בין חברת הביטוח לבין המבוטח, המקנה למבוטח סכום כסף מוסכם מראש בעת גילוי של מחלה קשה (מתוך רשימת המחלות המופיעות בפוליסה).

ביטוח מחלות קשות משמש ככרית ביטחון כלכלית למשפחה שנקלעה למצב רפואי קשה של אחד מבני המשפחה. סכום הפיצוי שישולם  על ידי חברת הביטוח אמור לעזור למשפחה להתמודד עם הסיטואציה החדשה, ולאפשר לחולה לקבל טיפול רפואי ראוי, מבלי לגרום מעמסה כלכלית.

ביטוח מחלות קשות זהה במהותו בין חברות הביטוח השונות, אך שונה במספר פרמטרים חשובים: מספר המחלות המופיעות ברשימה, מספר הפעמים שניתן לתבוע את הפוליסה, פיצוי נוסף למקרה של מחלה חוזרת, השתנות המחיר לאורך השנים וכמובן…המחיר.

מה עוד כדי לדעת על ביטוח מחלות קשות?

ביטוח מחלות קשות זהו ביטוח שנרכש במסגרת הפרטית (הוא קיים גם בחלק מביטוחי הבריאות הקולקטיבים), המשמש לרב כתוספת לביטוח הבריאות המשפחתי ולא בא להחליפו. סכום הביטוח שישולם על ידי חברת הביטוח בעת גילוי של מחלה קשה אינו תלוי כלל בהוצאות הכספיות שייגרמו למבוטח כתוצאה מהמחלה.


אין כפל ביטוח בביטוח מחלות קשות – מבוטח אשר יש ברשותו מספר ביטוחי מחלות קשות, יהיה זכאי לקבל פיצוי מלא מכל אחת מהפוליסות בנפרד. נכון, אין שום יתרון להחזיק ביותר מביטוח אחד, לכן אם החלטתם שברצונכם להוסיף ביטוח של מחלות קשות, תדאגו להחזיק בביטוח אחד, שהגעתם למסקנה שהוא הנכון ביותר עבורכם.
יש באפשרותך לבחור את סכום הפיצוי שברצונך לקבל. אין כלל אצבע מהו סכום הפיצוי המקובל, יש להתאים את סכום הפיצוי לתא המשפחתי ולתקציב המיועד לתיק הביטוח המשפחתי.


קופות החולים אינן רשאיות להציע למבוטחים שלהן כיסוי של פיצוי בעת גילוי של מחלה קשה, ולכן אין חפיפה של כיסויים ביטוחיים (כפל ביטוח) בין הביטוח של קופת החולים לביטוח הפרטי.

השוואת ביטוח מחלות קשות |ביטוח מחלות קשות השוואה

מהו ביטוח מחלות קשות?

ביטוח מחלות קשות הוא סוג של פוליסת ביטוח המעניקה הגנה כלכלית לאנשים שאובחנו כסובלים ממחלה קשה. פוליסת ביטוח זו נועדה לסייע לאנשים להתמודד עם הנטל הכלכלי של מחלה קשה על ידי מתן תשלום חד פעמי שיכול לשמש לכיסוי הוצאות רפואיות, אובדן הכנסה ועלויות נלוות אחרות.

פוליסות ביטוח מחלות קשות מכסות בדרך כלל מגוון של מחלות קשות, כגון סרטן, התקף לב, שבץ מוחי ואי ספיקת כליות, בין היתר. המחלות הספציפיות המכוסות ישתנו בהתאם לפוליסת הביטוח, לכן חשוב לעיין היטב בתנאי הפוליסה כדי לוודא שהיא מכסה את המחלות החשובות לכם ביותר.

מדוע חשוב השוואת ביטוח מחלות קשות?

אבחון מחלה קשה יכול להיות הרסני מבחינה רגשית וכלכלית. העלות של טיפול רפואי, אובדן הכנסה והוצאות נלוות אחרות עשויות להצטבר במהירות, ולהשאיר משפחות רבות מתקשות להסתדר. ביטוח מחלות קשות יכול לסייע בהקלת חלק מהנטל הכלכלי על ידי מתן תשלום חד פעמי שיכול לשמש לכיסוי עלויות אלו.

עבור אנשים רבים, ביטוח מחלות קשות יכול לספק שקט נפשי. הידיעה שיש לך הגנה כלכלית במקרה של מחלה קשה יכולה לעזור להקל על חלק מהלחץ והחרדה הנלווים לרוב לאבחנה. עם ביטוח מחלות קשות, אתה יכול להתמקד בבריאותך ובהחלמה מבלי שתצטרך לדאוג מההשפעה הכלכלית של מחלתך.

מדוע חשוב להשוות בין ביטוחי מחלות קשות?

כשמדובר בביטוח מחלות קשות, לא כל הפוליסות נוצרות שוות. חשוב להשוות בין פוליסות ביטוח כדי להבטיח שאתה מקבל את הכיסוי הטוב ביותר לצרכים שלך. הנה כמה סיבות מדוע חשוב להשוות בין ביטוחי מחלות קשות:

מגבלות כיסוי: לפוליסות ביטוח מחלות קשות יש בדרך כלל מגבלות כיסוי, שהן הסכום המקסימלי שהפוליסה תשלם. חשוב להשוות פוליסות כדי להבטיח שמגבלות הכיסוי מספיקות לכיסוי הצרכים שלך.

מחלות מכוסות: כאמור, פוליסות ביטוח מחלות קשות מכסות מגוון של מחלות קשות. חשוב להשוות פוליסות כדי להבטיח שהמחלות החשובות לך ביותר מכוסות.

תקופת המתנה: לפוליסות ביטוח מחלות קשות רבות יש תקופת המתנה, שהיא פרק הזמן שצריך לעבור בין אבחון מחלה קשה ועד תשלום גמלת הביטוח. חשוב להשוות בין פוליסות כדי להבטיח שתקופת ההמתנה תהיה סבירה.

פרמיות: פרמיות ביטוח מחלות קשות יכולות להשתנות באופן משמעותי מפוליסה אחת לאחרת. חשוב להשוות פוליסות כדי להבטיח שאתה מקבל את התמורה הטובה ביותר לכספך.

חריגות פוליסה: בפוליסות ביטוח מחלות קשות עשויות להיות חריגות, שהן תנאים שאינם מכוסים בפוליסה. חשוב להשוות מדיניות כדי להבטיח שההחרגות מקובלות עליך.

מאפייני הפוליסה: לפוליסות ביטוח מחלות קשות עשויות להיות תכונות נוספות, כגון תשלום חלקי עבור מחלות פחות קשות או החזרת פרמיה אם לא תגיש תביעה. חשוב להשוות מדיניות כדי להבטיח שהתכונות חשובות לך.

מוניטין מבטח: כאשר אתה רוכש פוליסת ביטוח, אתה נותן אמון בחברת הביטוח שתשלם את התגמולים במקרה של תביעה. חשוב להשוות בין המבטחים כדי להבטיח שיש להם מוניטין טוב בתשלום תביעות בזמן והוגן.

השוואת ביטוח מחלות קשות |ביטוח מחלות קשות השוואה

כיצד להשוות בין ביטוח מחלות קשות?

כאשר משווים פוליסות ביטוח מחלות קשות, חשוב לזכור את העצות הבאות:

קבע את צרכי הכיסוי שלך: לפני שתתחיל להשוות פוליסות, הקדיש את הזמן כדי לקבוע את צרכי הכיסוי שלך. שקול גורמים כמו גילך, היסטוריה בריאותית, היסטוריה רפואית משפחתית ומצב כלכלי נוכחי. זה יעזור לך לקבוע כמה כיסוי אתה צריך ואיזה מחלות אתה רוצה להיות מכוסה.

השווה מספר פוליסות: אל תסתפק בפוליסה הראשונה שנתקלת בה. קח את הזמן כדי להשוות בין מספר פוליסות של חברות ביטוח שונות כדי להבטיח שאתה מקבל את הכיסוי הטוב ביותר עבור הצרכים שלך.

הסתכל מעבר לפרמיות: בעוד שהפרמיות הן גורם חשוב שיש לקחת בחשבון, הן לא אמורות להיות הגורם היחיד. עיין במגבלות הכיסוי, המחלות המכוסות, תקופת ההמתנה ומאפייני הפוליסה כדי להבטיח שאתה מקבל את התמורה הטובה ביותר לכספך.

קראו את האותיות הקטנות: לפני רכישת פוליסת ביטוח מחלות קשות, חשוב לקרוא היטב את האותיות הקטנות. חפש אי הכללות, מגבלות ופרטים חשובים אחרים שעשויים להשפיע על הכיסוי שלך.

שקול לעבוד עם מתווך: אם אינך בטוח כיצד להשוות בין פוליסות ביטוח מחלות קשות, שקול לעבוד עם מתווך. מתווך יכול לעזור לך לנווט במורכבות של פוליסות ביטוח ולעזור לך למצוא את הפוליסה הטובה ביותר לצרכים שלך.

סיכום ומסקנות: מחשבות אחרונות

ביטוח מחלות קשות יכול לספק הגנה כלכלית חשובה במקרה של מחלה קשה. על ידי השוואת פוליסות של חברות ביטוח שונות, אתה יכול להבטיח שאתה מקבל את הכיסוי הטוב ביותר עבור הצרכים שלך. זכור לקחת בחשבון גורמים כגון מגבלות כיסוי, מחלות מכוסות, תקופת המתנה, פרמיות, מאפייני פוליסה ומוניטין של מבטח בעת השוואת פוליסות. על ידי הקדשת זמן להשוואת פוליסות, אתה יכול להיות שקט נפשי בידיעה שאתה מוכן לבלתי צפוי.

השוואת ביטוח מחלות קשות |ביטוח מחלות קשות השוואה

0%
הצליחו לחסוך עלויות
מהגולשים שלנו הצליחו לחסוך בדמי הניהול, לשפר תשואות ולהגדיל את החיסכון)
0%
ממוצע הורדה של מחיר הפרמייה
הגולשים שלנו חוסכים במחיר הפרמייה החודשית שהם משלמים.
0%
שמחים לדבר עם המומחים שלנו
חשוב לנו שאתם תהיו מרוצים, ולכן המומחים שלנו עוברים הדרכות וראיונות מסודרים, כי אתם הגולשים הכי חשובים לנו!
השוואת ביטוח מחלות קשות
השוואות
אז איך התהליך עובד?
אוספים את הנתונים
אוספים את הנתונים

לאחר בירור צרכים ראשוני בשיחה עם המומחה, אנחנו נאסוף עבורכם את המידע הדרוש לטובת מיפוי המצב הקיים תוך הבנה מעמיקה של הצורך האישי של כל לקוח.

מעבר מקיף על הנתונים
מעבר מקיף על הנתונים

המומחים שלנו יעבדו את הנתונים, יבצעו השוואת ביטוחים בין חברות הביטוח ויבנו עבורכם המלצות, מותאמות אישית, לשיפור והוזלה של תיק הביטוח שלכם באמצעות כלים טכנולוגיים ייחודיים (ניתן לקחת חלק בתהליך בשיתוף מסכים).

קבלת הצעה משתלמת - גריט פיננסים

קבלת הצעה משתלמת

אנחנו מתחייבים למתן ההצעה הנכונה והמשתלמת ביותר עבורכם ( אנחנו לא קוסמים- בחלק מהמקרים לא יהיה ניתן לשפר את המצב הקיים).

נעים להכיר,
גריט פיננסים.

לפני ביצוע השוואת ביטוחים בין חברות הביטוח, חשוב לנו שתדעו כי ל-גריט פיננסים צוות מומחים וחברי סוכנות לביטוח פנסיוני הכוללת מומחים בעלי ניסיון מצטבר של עשרות שנים בביצוע ביטוח פרטי, המביאים כל אחד בתחומו את ניסיונם המקצועי בעולם הביטוח, פנסיה, כלכלת המשפחה ונושאים פיננסים מגוונים.

לפני שאתם מבצעים השוואה, חשוב לנו שתדעו כי על צוות המומחים נמנים אנשי ביטוח מהשורה הראשונה, בעלי רישיון מטעם משרד האוצר. השילוב של מומחים עם ותק וניסיון מצטברים של עשרות שנים מציב את גריט פיננסים בחזית המקצועית של עולם הביטוח וההשקעות.

"היתרון שלנו הוא שאנחנו יודעים לשלב בין מקצועיות לחדשנות"

בנוסף לכך, ל"גריט פיננסים" כלים טכנולוגים מתקדמים המאפשרים, באמצעות שילוב של ידע מקצועי, בחירה אופטימלית של מוצרים פיננסים.

השוואת ביטוחים | הוזלת ביטוחים
ביקורות – השוואת ביטוח מחלות קשות
מה מספרים עלינו?
המומחים הלכו איתי יד ביד לאורך כל הדרך. הוזלתי את הביטוחים של כל המשפחה כולל ההורים שלי ושל אשתי.
אייל איצחקי
אייל יצחקי
פתח תקווה
5/5
גריט פיננסים
שירות מצוין! עברו איתי על הכול ושיפרו לי את הכיסוי הביטוחי.
שמעון אריאל
שמעון אריאל
נהריה
5/5
שמחתי מאוד לקבל שירות מקצועי ואדיב מהמומחה.
דליה לבקובסקי
דליה לבקובסקי
רעננה
5/5
הצלחתי להוריד את דמי הניהול בפנסיה ולשפר את תיק ההשקעות.
יהונתן אלבז
יהונתן אלבז
אריאל
5/5
התחילו בתהליך השוואת ביטוח מחלות קשות
מה טווח הגיל שלך? *
כמה אתה משלם היום כל ביטוחים? *
מצב משפחתי? *
עבור מי ההשוואה? *
מה השם שלך? *
מה מספר הטלפון שלך? *

לחיצה על כפתור "התחל בתהליך" מהווה את הסכמתך להעברת פרטיך לגופים המומלצים של "גרניט פיננסים" ולתנאי השימוש באתר. קראת והבנת את תנאי השימוש באתר ומדיניות הגנת הפרטיות של החברה והם מקובלים עליך.

גריט פיננסים פבקון