fbpx
גריט פיננסים

כמה עולה ביטוח בריאות? המדריך המלא להבנת המחירים

כמה עולה ביטוח בריאות

כמה עולה ביטוח בריאות? המדריך המלא להבנת המחירים

אתם מעוניינים לדעת כמה עולה ביטוח בריאות? הנה המדריך המלא שיסביר לכם איך נקבע המחיר, אילו פרמטרים משפיעים עליו, וכיצד להבין את ההצעות שאתם מקבלים מחברות הביטוח.

כיצד מתמחר ביטוח בריאות?

בעת כניסה לחברות ביטוח, תתקלו במגוון אפשרויות לביטוח הבריאות. המחיר הסופי הוא תוצאה של מספר פרמטרים: גיל הנבדק, מצבו הבריאותי, הסיכונים שהוא נתקל בהם ועוד. דמי ביטוח בריאות בשיעור נתקבעים גם לפי ידי קופות החולים ובהתאם לסל הבריאות המצויה בכל ביטוח.

ביטוח לאומי או ביטוח בריאות פרטי?


במדינתנו יש אפשרות לבחור בביטוח לאומי או ביטוח בריאות פרטי. כאשר הביטוח הלאומי מספק כיסוי בסיסי, הביטוח הפרטי יכול להיות מותאם אישית לצרכים שלכם, ולכן, כדאי להתייעץ את צוות המומחים שלנו ב-גריט פיננסים לפני שתקבלו החלטה.

השוואת המחירים בין חברות הביטוח

בכדי להבין כמה עולה ביטוח בריאות, חשוב לבצע השוואה בין חברות הביטוח. אתם יכולים להגיש בקשה לקבלת הצעות מספר חברות, ולהשוות את הכיסויים והתמחור בהם. אם אתם מעוניינים בעזרה, צוותנו המקצועי מוכן לסייע לכם.

ביטוח רפואי לאישה הנשואה

אחת הקטגוריות המבוקשות ביותר היא ביטוח רפואי לאישה הנשואה. כאשר מדובר בביטוח לנשים הנשואות, ישנם פרמטרים נוספים שכדאי לקחת בחשבון, כמו ביטוח הילוד, ביטוחי רפואה משלימים ועוד.

למה לבחור בגריט פיננסים?

כאשר אתם מחפשים את הביטוח הטוב ביותר לכם, כדאי להסתמך על מומחים. ל-גריט פיננסים צוות מומחים וחברי סוכנות לביטוח פנסיוני הכוללת מומחים בעלי ניסיון מצטבר של עשרות שנים בביצוע ביטוח פרטי. אנו כאן לעזור לכם להבין איזה ביטוח מתאים לכם וכיצד להשיג אותו במחיר הטוב ביותר.

בסיום, כאשר אתם מחפשים את הביטוח המתאים, אל תחסכו בהשוואת מחירים וכיסויים בין החברות השונות. והכי חשוב – אתם יכולים לסמוך עלינו לתמיכה בכל שלב.

תוכן עניינים
כמה עולה ביטוח בריאות? המדריך המלא להבנת המחירים
השוואות
נעים להכיר,
גריט פיננסים.

לפני ביצוע השוואות בין חברות הביטוח, חשוב לנו שתדעו כי ל-גריט פיננסים צוות מומחים וחברי סוכנות לביטוח פנסיוני הכוללת מומחים בעלי ניסיון מצטבר של עשרות שנים בביצוע ביטוח פרטי, המביאים כל אחד בתחומו את ניסיונם המקצועי בעולם הביטוח, פנסיה, כלכלת המשפחה ונושאים פיננסים מגוונים.

לפני שאתם מבצעים השוואה, חשוב לנו שתדעו כי על צוות המומחים נמנים אנשי ביטוח מהשורה הראשונה, בעלי רישיון מטעם משרד האוצר. השילוב של מומחים עם ותק וניסיון מצטברים של עשרות שנים מציב את גריט פיננסים בחזית המקצועית של עולם הביטוח וההשקעות.

"היתרון שלנו הוא שאנחנו יודעים לשלב בין מקצועיות לחדשנות"

בנוסף לכך, ל"גריט פיננסים" כלים טכנולוגים מתקדמים המאפשרים, באמצעות שילוב של ידע מקצועי, בחירה אופטימלית של מוצרים פיננסים.

השוואת ביטוחים | הוזלת ביטוחים
אז איך התהליך עובד?
אוספים את הנתונים
אוספים את הנתונים

לאחר בירור צרכים ראשוני בשיחה עם המומחה, אנחנו נאסוף עבורכם את המידע הדרוש לטובת מיפוי המצב הקיים תוך הבנה מעמיקה של הצורך האישי של כל לקוח.

מעבר מקיף על הנתונים
מעבר מקיף על הנתונים

המומחים שלנו יעבדו את הנתונים, יבצעו השוואת ביטוחים בין חברות הביטוח ויבנו עבורכם המלצות, מותאמות אישית, לשיפור והוזלה של תיק הביטוח שלכם באמצעות כלים טכנולוגיים ייחודיים (ניתן לקחת חלק בתהליך בשיתוף מסכים). ​

קבלת הצעה משתלמת - גריט פיננסים

קבלת הצעה משתלמת

אנחנו מתחייבים למתן ההצעה הנכונה והמשתלמת ביותר עבורכם ( אנחנו לא קוסמים- בחלק מהמקרים לא יהיה ניתן לשפר את המצב הקיים).

ביקורות

מה מספרים עלינו?
המומחים הלכו איתי יד ביד לאורך כל הדרך. הוזלתי את הביטוחים של כל המשפחה כולל ההורים שלי ושל אשתי.
אייל איצחקי
אייל יצחקי
פתח תקווה
5/5
גריט פיננסים
שירות מצוין! עברו איתי על הכול ושיפרו לי את הכיסוי הביטוחי.
שמעון אריאל
שמעון אריאל
נהריה
5/5
שמחתי מאוד לקבל שירות מקצועי ואדיב מהמומחה.
דליה לבקובסקי
דליה לבקובסקי
רעננה
5/5
הצלחתי להוריד את דמי הניהול בפנסיה ולשפר את תיק ההשקעות.
יהונתן אלבז
יהונתן אלבז
אריאל
5/5
התחילו בתהליך כמה עולה ביטוח בריאות? המדריך המלא להבנת המחירים

לחיצה על כפתור "התחל בתהליך" מהווה את הסכמתך להעברת פרטיך לגופים המומלצים של "גרניט פיננסים" ולתנאי השימוש באתר. קראת והבנת את תנאי השימוש באתר ומדיניות הגנת הפרטיות של החברה והם מקובלים עליך.

גריט פיננסים פבקון