fbpx
גריט פיננסים

האותיות הקטנות בביטוח בריאות לבני המשפחה

האותיות הקטנות בביטוח בריאות לבני המשפחה

אנשים רבים נוטים שלא לחשוב יותר מדי קדימה, אלא חיים כל יום כאילו הוא היום האחרון, אבל בכל הנוגע לביטוחי בריאות לנו ולמשפחה, יש נספח חשוב שכדאי לקחת בחשבון, הליך חיתום.
מדובר בהליך החלטה של חברות הביטוח השונות האם לקבל מועמד מסוים כמבוטח או לא.
במידה והתשובה היא כן, לאלו מתלווים מספר תנאים השונים מהאחד לשני.

ניב פרגל, הבעלים של סוכנות הביטוח "יו-פירסט" עושה סדר בדברים:
בוא ניקח לדוגמא בחור צעיר בן 16 שמתאמן בטיפוס על קירות כחלק מאימוני נינג'ה, דבר שרבים מהחבר'ה הצעירים נוטים לעשות היום, ובאחד מהאימונים נוצר לו בלט דיסק בחוליות הגב העליון כתוצאה מתנועה לא נכונה.
על פניו לא סוף העולם, מדובר בבחור חזק וצעיר, אולם ברגע שההורים שלו יגישו בקשה בכל הנוגע לביטוח הבריאות שלו, כל חברה תחריג את הגב של הנער כחלק מתהליך החיתום.
סביר להניח כי אותו בחור צעיר לא יבין על מה מדובר, וגם אם ישאל את ההורים הם יגידו שהכל בסדר, בגיל הזה אין מה לדאוג והוא לא חייב לעצמו ביטוח מסובך.
אולם במידה ואותו בחור צעיר ירגיש כאבים בגיל מתקדם יותר, הוא לא יחשוב לרגע אחד כי הכאבים הללו הם תולדה של אותה פציעה ישנה, אך הוא יגלה כי הביטוח הרפואי שלו לא מכסה את הגב, אז מדובר במצב מסובך שיכול לעלות לא מעט כסף על מנת לקבל טיפול רפואי מתאים.
לכן אני תמיד אומר, לעשות ביטוח רפואי לכל בני המשפחה הוא בגדר חובה דווקא כאשר צעירים ובריאים, אבל כדאי להתייעץ עם איש מקצוע מנוסה שיודע לקחת בחשבון סיטואציות שיכולות לקרות כאן ועכשיו ושתהיה לאלו השפעה עתידית, בעגה המקצועית אנו מכנים זאת למקד את ההחרגה.

[להתחלת הבדיקה ללא עלות לחצו כאן]

האותיות הקטנות בביטוח בריאות לבני המשפחה

באותה הנשימה, יש לא מעט פרמטרים שכדאי להוריד מביטוח רפואי של בני משפחה מסוימים, כדי לא לשלם יותר מדי כסף על דברים שהם לא צריכים, לא עכשיו ולא בשנים הקרובות, אחרת זה מייקר את העלויות לחינם".

באופן טבעי ברגע שניגשים אל חברות הביטוח השונות, קל מאוד ללכת לאיבוד כיוון אלו מציעות מגוון רחב של מסלולי ביטוח כאלו ואחרים.

צעירים בגיל ה 20 פלוס יקבלו הצעה שונה לעומת משפחה צעירה של הורים ושני ילדים קטנים, אולם מה כן כדאי לקחת בחשבון שיכול להיות מתאים לצעירים הרווקים ובעלי המשפחות גם יחד?

ניב פרגל ממליץ: "אני תמיד ממליץ לשים דגש על מוצרים שלא קיימים בסל הבריאות של קופות החולים השונות משתי סיבות.

הראשונה היא שהסל משתנה כל הזמן, כך שתרופות מסוימות שקיימות בו עכשיו, אולי לא יהיו קיימות בעוד מספר שנים.

הדבר השני הוא להרחיב בדיקות הנוגעות לגנטיקה, כיוון שמדובר בתחום שמתקדם בצעדי ענק, ודרך הגנטיקה ניתן לעשות התאמה מדויקת הרבה יותר לתרופות או טיפולים שכדאי להכניס אל הביטוח האישי במקרה הצורך.

עצה נוספת שניב פרגל, הבעלים של סוכנות הביטוח "יו-פירסט" פירט עליה נוגעת להחזרים כספיים: 

כחלק ממרכיב של ביטוח בריאות שאנו רוכשים, כדאי לוודא כי ישנם החזרים על טיפולים ואבחונים שונים, ובכל הנוגע למשפחה צעירה יש לא מעט טיפולים שכדאי לקחת בחשבון, אלו כוללים בין היתר:

☑ סל הריון.

☑ החזרים עבור רפואה משלימה.

☑ החזרים עבור אבחון קשב וריכוז.

☑ החזרים על טיפולים רגשיים וקלינאי תקשורת לילדים.

כיצד נדע איפה כי אנחנו לא משלמים יותר מדי על הביטוחים השונים עבור בני המשפחה, ולא פחות חשוב, איך אפשר להימנע מכפל ביטוחים?

"ישנה אפליקציה מטעם משרד האוצר שנקראת "הר הביטוח",  שם תמצאו את רשימת הביטוחים הפעילים, ודרכה ניתן להגיע לאזור האישי של כל אחד בנפרד ולבדוק בדיוק את הסכומים של הרכב הביטוח עליו אתם משלמים, כך תוכלו לגלות האם אתם משלמים כפול על ביטוח זהה.

יחד עם זה קחו בחשבון, ישנם מצבים שמדובר בהשלמה של שני כיסויים גם יחד וחשוב שתהיה השלמה שכזו, כמו כן ישנם סעיפים נוספים שיכולים להטעות אתכם, לכן אני ממליץ לעבור גם את התהליך הזה עם איש מקצוע המתמחה בביטוחי בריאות", ניב פרגל מסוכנות "יו-פירסט" מסכם את הדברים.

[להתחלת הבדיקה ללא עלות לחצו כאן]

תוכן עניינים
האותיות הקטנות בביטוח בריאות לבני המשפחה
השוואות
נעים להכיר,
גריט פיננסים.

לפני ביצוע השוואות בין חברות הביטוח, חשוב לנו שתדעו כי ל-גריט פיננסים צוות מומחים וחברי סוכנות לביטוח פנסיוני הכוללת מומחים בעלי ניסיון מצטבר של עשרות שנים בביצוע ביטוח פרטי, המביאים כל אחד בתחומו את ניסיונם המקצועי בעולם הביטוח, פנסיה, כלכלת המשפחה ונושאים פיננסים מגוונים.

לפני שאתם מבצעים השוואה, חשוב לנו שתדעו כי על צוות המומחים נמנים אנשי ביטוח מהשורה הראשונה, בעלי רישיון מטעם משרד האוצר. השילוב של מומחים עם ותק וניסיון מצטברים של עשרות שנים מציב את גריט פיננסים בחזית המקצועית של עולם הביטוח וההשקעות.

"היתרון שלנו הוא שאנחנו יודעים לשלב בין מקצועיות לחדשנות"

בנוסף לכך, ל"גריט פיננסים" כלים טכנולוגים מתקדמים המאפשרים, באמצעות שילוב של ידע מקצועי, בחירה אופטימלית של מוצרים פיננסים.

השוואת ביטוחים | הוזלת ביטוחים
אז איך התהליך עובד?
אוספים את הנתונים
אוספים את הנתונים

לאחר בירור צרכים ראשוני בשיחה עם המומחה, אנחנו נאסוף עבורכם את המידע הדרוש לטובת מיפוי המצב הקיים תוך הבנה מעמיקה של הצורך האישי של כל לקוח.

מעבר מקיף על הנתונים
מעבר מקיף על הנתונים

המומחים שלנו יעבדו את הנתונים, יבצעו השוואת ביטוחים בין חברות הביטוח ויבנו עבורכם המלצות, מותאמות אישית, לשיפור והוזלה של תיק הביטוח שלכם באמצעות כלים טכנולוגיים ייחודיים (ניתן לקחת חלק בתהליך בשיתוף מסכים). ​

קבלת הצעה משתלמת - גריט פיננסים

קבלת הצעה משתלמת

אנחנו מתחייבים למתן ההצעה הנכונה והמשתלמת ביותר עבורכם ( אנחנו לא קוסמים- בחלק מהמקרים לא יהיה ניתן לשפר את המצב הקיים).

ביקורות

מה מספרים עלינו?
המומחים הלכו איתי יד ביד לאורך כל הדרך. הוזלתי את הביטוחים של כל המשפחה כולל ההורים שלי ושל אשתי.
אייל איצחקי
אייל יצחקי
פתח תקווה
5/5
גריט פיננסים
שירות מצוין! עברו איתי על הכול ושיפרו לי את הכיסוי הביטוחי.
שמעון אריאל
שמעון אריאל
נהריה
5/5
שמחתי מאוד לקבל שירות מקצועי ואדיב מהמומחה.
דליה לבקובסקי
דליה לבקובסקי
רעננה
5/5
הצלחתי להוריד את דמי הניהול בפנסיה ולשפר את תיק ההשקעות.
יהונתן אלבז
יהונתן אלבז
אריאל
5/5
התחילו בתהליך האותיות הקטנות בביטוח בריאות לבני המשפחה

לחיצה על כפתור "התחל בתהליך" מהווה את הסכמתך להעברת פרטיך לגופים המומלצים של "גרניט פיננסים" ולתנאי השימוש באתר. קראת והבנת את תנאי השימוש באתר ומדיניות הגנת הפרטיות של החברה והם מקובלים עליך.

גריט פיננסים פבקון