fbpx
גריט פיננסים

ביטוח מנהלים

ביטוח מנהלים
תוכן עניינים
ביטוח מנהלים
השוואות
נעים להכיר,
גריט פיננסים.

לפני ביצוע השוואות בין חברות הביטוח, חשוב לנו שתדעו כי ל-גריט פיננסים צוות מומחים וחברי סוכנות לביטוח פנסיוני הכוללת מומחים בעלי ניסיון מצטבר של עשרות שנים בביצוע ביטוח פרטי, המביאים כל אחד בתחומו את ניסיונם המקצועי בעולם הביטוח, פנסיה, כלכלת המשפחה ונושאים פיננסים מגוונים.

לפני שאתם מבצעים השוואה, חשוב לנו שתדעו כי על צוות המומחים נמנים אנשי ביטוח מהשורה הראשונה, בעלי רישיון מטעם משרד האוצר. השילוב של מומחים עם ותק וניסיון מצטברים של עשרות שנים מציב את גריט פיננסים בחזית המקצועית של עולם הביטוח וההשקעות.

"היתרון שלנו הוא שאנחנו יודעים לשלב בין מקצועיות לחדשנות"

בנוסף לכך, ל"גריט פיננסים" כלים טכנולוגים מתקדמים המאפשרים, באמצעות שילוב של ידע מקצועי, בחירה אופטימלית של מוצרים פיננסים.

השוואת ביטוחים | הוזלת ביטוחים
אז איך התהליך עובד?
אוספים את הנתונים
אוספים את הנתונים

לאחר בירור צרכים ראשוני בשיחה עם המומחה, אנחנו נאסוף עבורכם את המידע הדרוש לטובת מיפוי המצב הקיים תוך הבנה מעמיקה של הצורך האישי של כל לקוח.

מעבר מקיף על הנתונים
מעבר מקיף על הנתונים

המומחים שלנו יעבדו את הנתונים, יבצעו השוואת ביטוחים בין חברות הביטוח ויבנו עבורכם המלצות, מותאמות אישית, לשיפור והוזלה של תיק הביטוח שלכם באמצעות כלים טכנולוגיים ייחודיים (ניתן לקחת חלק בתהליך בשיתוף מסכים). ​

קבלת הצעה משתלמת - גריט פיננסים

קבלת הצעה משתלמת

אנחנו מתחייבים למתן ההצעה הנכונה והמשתלמת ביותר עבורכם ( אנחנו לא קוסמים- בחלק מהמקרים לא יהיה ניתן לשפר את המצב הקיים).

ביקורות

מה מספרים עלינו?
המומחים הלכו איתי יד ביד לאורך כל הדרך. הוזלתי את הביטוחים של כל המשפחה כולל ההורים שלי ושל אשתי.
אייל איצחקי
אייל יצחקי
פתח תקווה
5/5
גריט פיננסים
שירות מצוין! עברו איתי על הכול ושיפרו לי את הכיסוי הביטוחי.
שמעון אריאל
שמעון אריאל
נהריה
5/5
שמחתי מאוד לקבל שירות מקצועי ואדיב מהמומחה.
דליה לבקובסקי
דליה לבקובסקי
רעננה
5/5
הצלחתי להוריד את דמי הניהול בפנסיה ולשפר את תיק ההשקעות.
יהונתן אלבז
יהונתן אלבז
אריאל
5/5
התחילו בתהליך ביטוח מנהלים

לחיצה על כפתור "התחל בתהליך" מהווה את הסכמתך להעברת פרטיך לגופים המומלצים של "גרניט פיננסים" ולתנאי השימוש באתר. קראת והבנת את תנאי השימוש באתר ומדיניות הגנת הפרטיות של החברה והם מקובלים עליך.

גריט פיננסים פבקון