fbpx

גולן גרשון: ״השנה המוצלחת במיוחד של סוכן הביטוח המוביל ביו-פירסט״

גולן גרשון

מי שבלטה באופן יוצא דופן מעל כל השאר היא סוכנות הביטוח "יו-פירסט", כאשר מאות לקוחות חדשים ביקשו להיעזר בשירותים השונים שהיא מעניקה, ורבים מאותם לקוחות ביקשו לקבל שירות מסוכן הביטוח המצטיין של החברה, גולן גרשון.

על השנה המוצלחת במיוחד של גולן וחברת "יו-פירסט" בכתבה הבאה.

גולן גרשון: הרבה מעבר לעוד סוכן ביטוח

בשנים האחרונות "יו-פירסט" סוכנות הביטוח הפכה להיות לבית אחד גדול המכיל בתוכו את כל סוגי הביטוחים החשובים, כאשר מעניקה מעטפת מקצועית ההצעות אטרקטיביות ומשתלמות במיוחד לעומת נותני שירות אחרים.

אחד מסוכני הביטוח שעובדים תחת המטרייה של החברה הוא גולן גרשון, הפעיל בענף הביטוח והפנסיוני כבר למעלה משמונה שנים.

את תחילת דרכו בתחום עשה גרשון בבית ההשקעות "פסגות" בימים שהיה נחשב לבית ההשקעות הגדול בישראל, ותוך כדי תנועה הוא התמקצע בהדרגה.

בהמשך הדרך גולן הוציא רישיון פנסיוני ביטוחי ועבר לעבוד בחברת "כלל", גם שם הוכיח את כישוריו ותוך זמן קצר החל להתקדם תוך כדי שביצע מספר תפקידים בכירים ומגוונים.

לאחר שהשיג את מטרותיו כגורם מרכזי בחברות הפיננסיות, החליט גולן לצאת לדרך עצמאית משלו במטרה להעניק ליווי אישי לקהל לקוחות גדול, כאשר חרט על דגלו: אמינות, מקצועיות ושירותיות.

גולן גרשון: היתרון הגדול בפגישות זום

על ההתנהלות המקצועית שלו בעידן הקורונה, גולן גרשון מספר:

"מדובר בתהליך שהחל בחודש מרץ לפני כשנתיים, ממש עם התפרצות מגפת הקורונה.

מהר מאוד הבנו כי החיים של כולם הולכים להשתנות מקצה אחד לשני, לכן ב"יו-פירסט" ערכנו סיעור מוחות בישיבת צוות מיוחדת, בה העלנו מספר רעיונות שניתן לעשות בהתאם למשתנים החדשים.

המטרה העיקרית שלנו היתה להמשיך להעניק את השירות האישי והמקצועי הטוב ביותר בצורה ישירה, למרות המגבלות שהחלו לצוץ להן בדמות בידודים וסגרים.

כך שאם קודם לכן כל הפגישות שלי ושל סוכני הביטוח האחרים עם הלקוחות היו פגישות פרונטליות, במשרדי החברה או בבתי הלקוחות, היינו מהראשונים להעביר את כל הפעילות הזו למפגשים דרך הזום, תך כדי שמירה על הרף המקצועי והשירותי הגבוה ביותר".

גולן גרשון: לקוחות מספרים

בשיחות שערכנו עם לקוחות ותיקים וחדשים של גולן גרשון, התברר לנו כי לא רק שהוא ביצע  את המעבר מפגישות פרונטליות לפגישות זום בצורה חלקה, אלא חלק גדול מהלקוחות ביקשו לציין כי מעבר לתשובות ולשירות המקצועי, כמו גם לסל המוצרים המשתלם כלכלית שהם קיבלו, השירות הדיגיטלי הקל עליהם מאוד את החיים, כיוון שזה חסך עבורם זמן יקר והתעסקות בבירוקרטיה מעצבנת.

"אני יודע שיש לא מעט צדדים רעים לקורונה, אבל אי אפשר להתעלם מכך שהיא קיצרה תהליך שהיה מתרחש במוקדם או במאוחר, כיוון שהעולם הטכנולוגי לא עומד במקום.

אם פעם היה נדמה לנו כי פגישה עם משווק פנסיוני לא יכולה להתקיים אלא במפגש פנים מול פנים, היום לקוחות למדו כי נוח הרבה יותר לערוך פגישה שכזו דווקא דרך הזום, כיוון שניתן לעשות אותה מכל מקום ובכל פרק זמן שהם יבחרו.

אני יכול לספר כי לא פעם ערכתי פגישות עם בני זוג כאשר האישה היתה במקום העבודה שלה, והבעל היה במשרד שלו, כך ששיחת הועידה הזו לא הפריעה להם בסדר היום, הם לא היו צריכים לצאת במיוחד ממקום העבודה, לעמוד בפקקים או לחפש חנייה.

מעבר לזה, גם זמן התגובה שלי התקצר בצורה משמעותית, אני הרבה יותר זמין לטובת הלקוחות כאן ועכשיו, בכל זמן נתון, ובשורה התחתונה, זה העניק לנו את היכולת להוזיל את העלויות עוד יותר עבור קהל הלקוחות", גולן גרשון סיכם עבורנו את הדברים.

גולן גרשון: חוויית השירות שממשיכה להפתיע

אם חשבתם שגולן גרשון מצטיין רק בפגישות זום ובמעברים חלקים לעידן הדיגיטלי, כדאי שתכירו עוד צדדים מפתיעים שלו ושל השירותים שהוא מעניק. הלקוחות מספרים על חוויית שירות שמתחילה הרבה לפני שמתחילים לדבר על פוליסות ביטוח או תוכניות פנסיה.

גולן גרשון דואג לשמור על קשר אישי עם כל לקוח, לא משנה אם מדובר בלקוח ותיק או בלקוח חדש שזה עתה הצטרף. הוא זוכר פרטים קטנים כמו תאריכי ימי הולדת, שמות הילדים, ואפילו את התחביבים המיוחדים של כל לקוח. כל זה הופך את הקשר למשהו הרבה יותר חם ומשפחתי, ולא רק עסקה קרה ומחושבת.

"הופתעתי לגלות שגולן זוכר את השם של הכלב שלי!" סיפרה אחת מהלקוחות, "זו הייתה שיחה שגרתית על ביטוח חיים, אבל כשהוא התעניין במצבו של 'רקסי', זה הפך את כל החוויה למשהו אחר לגמרי. הרגשתי שמדובר במישהו שבאמת אכפת לו ממני ולא רק מעוד מספר בפנקס".

גולן גרשון: חדשנות גם בשירות לקוחות

מעבר לשירות האישי והחם, גולן גרשון ידוע גם כמי שלא מפחד לאמץ את הטכנולוגיה החדשה ביותר כדי לשפר את חוויית השירות. כך למשל, לאחרונה הוא השיק פלטפורמה דיגיטלית חדשה המאפשרת ללקוחות לנהל את כל תיק הביטוח שלהם דרך האינטרנט.

במקום להתקשר ולבקש עותקים של מסמכים או לעדכן פרטים אישיים, הלקוחות יכולים להיכנס לאתר ייעודי שהוקם במיוחד עבורם, ולהתעדכן בכל רגע נתון במצב הפוליסות שלהם, להגיש בקשות שינויים, ואפילו לשוחח ישירות עם גולן בצ'אט אישי. "אנחנו חיים בעולם מהיר ודינמי, והזמן של הלקוחות שלנו יקר. אני רוצה לתת להם את הכלים לנהל את הביטוחים שלהם בצורה חכמה ונוחה," אומר גולן.

גולן גרשון: מחויבות למקצועיות ולשירות

כשמדובר על מקצועיות, גולן גרשון לא מתפשר על האיכות. הוא מקפיד להשתתף באופן קבוע בהכשרות מקצועיות, להתעדכן בתקנות חדשות בשוק הביטוח והפנסיה, וללמוד על מוצרים חדשים שיכולים להיטיב עם לקוחותיו.

"בכל פעם שיש לי שיחה עם גולן, אני יודעת שאני בידיים טובות," אומרת אחת הלקוחות, "הוא תמיד מעדכן אותי בשינויים החדשים בשוק, מסביר לי את ההשפעה שלהם עליי בצורה ברורה ופשוטה, ועוזר לי לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורי."

גולן גרשון: התמודדות עם אתגרים

לא כל יום בעבודה של סוכן ביטוח הוא חלק וקל. כמו בכל תחום, גם כאן ישנם אתגרים לא פשוטים. גולן גרשון ידוע כאחד שמקבל כל אתגר בידיים פתוחות, ורואה בכל קושי הזדמנות לצמוח ולהשתפר.

אחד האתגרים הגדולים ביותר בהם נתקל לאחרונה היה במקרה של לקוח שעבר תאונה קשה ונותר עם נזק פיזי משמעותי. "זו הייתה סיטואציה מורכבת, הן מבחינה רגשית והן מבחינה מקצועית," נזכר גולן, "היה חשוב לי לוודא שהלקוח מקבל את כל הסיוע שהוא זקוק לו, גם מעבר למה שהביטוח עצמו מכסה. דאגתי ללוות אותו באופן אישי בכל שלב, כולל הפנייה למומחים רפואיים והתנהלות מול הרשויות."

גולן גרשון: מבט לעתיד

העתיד של גולן גרשון ושל סוכנות "יו-פירסט" נראה מבטיח במיוחד. עם הגידול במספר הלקוחות, החדשנות הטכנולוגית, והמחויבות לשירות ולמקצועיות, אין ספק שהשנה הקרובה תהיה אפילו מוצלחת יותר מהשנה החולפת.

גולן עצמו לא נח לרגע, ומתכנן כבר את הצעד הבא. "אני מאמין שחשוב להמשיך ולהתפתח כל הזמן. אני רוצה להמשיך ללמוד ולהביא את הכלים והשירותים הטובים ביותר ללקוחות שלי, ולוודא שהם תמיד מקבלים את המענה הכי נכון והכי מתאים עבורם."

בין אם זה בעידן הקורונה, בזום, או במפגשים פנים מול פנים, גולן גרשון כאן כדי להמשיך להוביל, להפתיע, ולהעניק ללקוחות שלו את השירות הטוב ביותר.

גולן גרשון: הסודות מאחורי ההצלחה

מה הסוד של גולן גרשון? איך הוא מצליח לנהל מערכות יחסים קרובות עם מאות לקוחות ועדיין לשמור על רמת שירות גבוהה וקשב לכל אחד ואחת? התשובה טמונה בגישה הייחודית שלו – גישה שמתמקדת באנשים, ולא רק במספרים.

"אני רואה את הלקוחות שלי כשותפים לדרך, לא כעסקה חד פעמית," מסביר גולן בחיוך. "כשאני פוגש לקוח חדש, אני לא חושב רק על מה אני יכול למכור לו, אלא איך אני יכול לעזור לו באמת. איך אני יכול להקל עליו את החיים, לחסוך לו זמן וכסף, ולהבטיח שהוא יקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורו ועבור משפחתו."

גישה זו של גולן לא רק שמובילה לקוחות מרוצים, אלא גם יוצרת נאמנות ארוכת טווח. רבים מהלקוחות שלו ממשיכים לעבוד איתו שנים רבות, וממליצים עליו לחברים ובני משפחה. "אני מרגיש שסוכן ביטוח הוא הרבה יותר מאיש מכירות," מוסיף גולן. "אני כאן כדי ללוות את הלקוחות שלי לאורך החיים, ולוודא שהם תמיד מוגנים, בטוחים, ושיש להם כתובת ברורה לפנות אליה בכל שאלה או בעיה."

גולן גרשון: שירות מותאם אישית לכל לקוח

כל לקוח הוא עולם ומלואו, וכל אחד מגיע עם צרכים, רצונות, ודאגות משלו. גולן מבין את זה היטב, ולכן הוא מקפיד להציע שירות מותאם אישית לכל לקוח, על פי נסיבות חייו והעדפותיו.

"אני לא מאמין בתבניות או במוצרים 'מדף'," אומר גולן. "מה שמתאים ללקוח אחד לא בהכרח מתאים לאחר. לכן, בכל פעם שאני נפגש עם לקוח חדש, אני מקדיש זמן להבין את הצרכים שלו, את המטרות שלו, ואת החששות שלו. רק אז אני מתחיל לבנות עבורו את הפתרון הביטוחי המתאים ביותר."

גישה זו מובילה לעתים ליצירת פתרונות יצירתיים ומותאמים אישית, כאלה שלא תמיד אפשר למצוא בחברות הביטוח המסורתיות. "לפעמים זה אומר לחבר בין מוצרים שונים, לפעמים זה אומר לחשוב מחוץ לקופסה ולהציע פתרונות שלא חשבנו עליהם קודם. המטרה שלי היא שכל לקוח ירגיש שהוא מקבל את הפתרון המדויק ביותר עבורו," מסכם גולן.

גולן גרשון: הדרך לניהול פיננסי נכון

מעבר לשירותי הביטוח, גולן גרשון מעניק גם ייעוץ פיננסי ללקוחותיו, מתוך הבנה שתחום הביטוח והפנסיה קשורים קשר הדוק לניהול פיננסי כולל.

"לקוחות רבים מגיעים אליי עם דאגות כלכליות ושאלות לגבי העתיד הפיננסי שלהם," מספר גולן. "אני רואה בכך חלק בלתי נפרד מהתפקיד שלי – לא רק לספק ביטוח, אלא גם לעזור להם להבין איך לנהל את הכסף שלהם בצורה חכמה, איך לחסוך לפנסיה, ואיך להבטיח שהעתיד הכלכלי שלהם יהיה יציב ובטוח."

הייעוץ הפיננסי של גולן כולל גם התחשבות בצרכים המשתנים של כל לקוח לאורך השנים. "מה שמתאים היום אולי לא יתאים בעוד עשר שנים," הוא מסביר. "לכן חשוב לי להיות בקשר רציף עם הלקוחות שלי, לעדכן אותם בשינויים בשוק, ולהציע להם לשקול מחדש את התוכניות שלהם בהתאם לצרכים החדשים."

גולן גרשון: המשפחה שמאחורי הסוכן

אחד מהכוחות המניעים את גולן גרשון הוא התמיכה של המשפחה שלו. עם אישה תומכת ושלושה ילדים מקסימים, גולן מוצא את ההשראה והכוח להמשיך ולהשקיע בכל יום בעבודה הקשה.

"אני חושב שהמשפחה שלי היא המנוע מאחורי ההצלחה שלי," הוא אומר בחיוך. "הם תמיד שם בשבילי, תומכים ומבינים, וזה נותן לי את הכוח להמשיך ולעבוד בשיא המרץ."

לא פעם, גולן משתף את המשפחה שלו בחוויות מהעבודה, והם אפילו עוזרים לו לחשוב על רעיונות חדשים לשיפור השירות. "הילדים שלי לפעמים מפתיעים אותי עם תובנות מדהימות," הוא מספר. "הם רואים דברים בצורה אחרת, וזה עוזר לי לראות את הדברים מנקודת מבט חדשה ורעננה."

גולן גרשון: סוכנות הביטוח והקהילה

גולן גרשון לא רק סוכן ביטוח מצליח, אלא גם איש קהילה מעורב ותורם. הוא מקפיד להקדיש זמן ומשאבים לעזרה לקהילה, בין אם זה בתרומה לעמותות מקומיות, ובין אם זה בהשתתפות בפרויקטים חברתיים שונים.

"אני מאמין שעסק מצליח צריך להחזיר גם לקהילה," אומר גולן. "זה חלק מהאחריות שלנו כאנשי עסקים. אני משתדל לקחת חלק בפעילויות חברתיות, לתרום ולעזור איפה שאפשר, ולוודא שההשפעה שלנו היא לא רק כלכלית, אלא גם חברתית."

לאחרונה, גולן התגייס לעזור בהקמת פרויקט חינוכי לנוער בסיכון, בו הוא משמש כמנטור לנערים צעירים, מלמד אותם על חשיבות החיסכון, ניהול תקציב, וקבלת החלטות פיננסיות נבונות. "זה פרויקט שאני מאוד גאה בו," הוא משתף. "היכולת לעזור לנוער בתחילת הדרך שלהם, ולתת להם כלים לחיים, היא דבר חשוב בעיניי."

גולן גרשון: איך נולדים רעיונות חדשים?

לא מעט שואלים את גולן איך הוא מצליח להמציא את עצמו מחדש כל פעם, איך הוא מצליח להישאר רלוונטי ולהציע ללקוחותיו את השירותים והפתרונות המתקדמים ביותר. "אני מאמין שהמפתח הוא להיות פתוח ללמידה ולשינויים," הוא מסביר. "העולם משתנה כל הזמן, וגם אנחנו צריכים להשתנות איתו."

אחד הכלים שגולן משתמש בהם לפיתוח רעיונות חדשים הוא סיעור מוחות עם הצוות שלו. "אני מאמין בכוח של הצוות," הוא אומר. "כשאנחנו יושבים ביחד ומעלים רעיונות, אנחנו מצליחים לחשוב על פתרונות יצירתיים ומקוריים שלא הייתי חושב עליהם לבד. כל אחד מביא לשולחן את הניסיון והידע שלו, וזה יוצר תמהיל מנצח."

גולן גרשון: צמיחה מתמדת

לסיום, אם יש משהו שמאפיין את גולן גרשון יותר מכל, זו השאיפה התמידית לצמוח, ללמוד ולהתפתח. "אני לא מאמין בלעמוד במקום," הוא אומר. "העולם מתקדם, ואנחנו צריכים להתקדם איתו. כל יום הוא הזדמנות ללמוד משהו חדש, לשפר את מה שאנחנו עושים, ולהיות טובים יותר ממה שהיינו אתמול."

עם גישה כזו, אין פלא שגולן גרשון וסוכנות "יו-פירסט" ממשיכים להוביל את שוק הביטוח והפנסיה, ולהעניק ללקוחותיהם את השירות הטוב ביותר, בדיוק כפי שהם רגילים לצפות.

גולן גרשון: יצירת קשר 

לפרטים נוספים אודות כל השירותים והמוצרים שניתן לקבל בעזרתו המקצועית של סוכן הביטוח גולן גרשון, חייגו: 052-5525445.

כרטיס ביקור

נעים להכיר,
גריט פיננסים.

לפני ביצוע השוואות בין חברות הביטוח, חשוב לנו שתדעו כי ל-גריט פיננסים צוות מומחים וחברי סוכנות לביטוח פנסיוני הכוללת מומחים בעלי ניסיון מצטבר של עשרות שנים בביצוע ביטוח פרטי, המביאים כל אחד בתחומו את ניסיונם המקצועי בעולם הביטוח, פנסיה, כלכלת המשפחה ונושאים פיננסים מגוונים.

לפני שאתם מבצעים השוואה, חשוב לנו שתדעו כי על צוות המומחים נמנים אנשי ביטוח מהשורה הראשונה, בעלי רישיון מטעם משרד האוצר. השילוב של מומחים עם ותק וניסיון מצטברים של עשרות שנים מציב את גריט פיננסים בחזית המקצועית של עולם הביטוח וההשקעות.

"היתרון שלנו הוא שאנחנו יודעים לשלב בין מקצועיות לחדשנות"

בנוסף לכך, ל"גריט פיננסים" כלים טכנולוגים מתקדמים המאפשרים, באמצעות שילוב של ידע מקצועי, בחירה אופטימלית של מוצרים פיננסים.

השוואת ביטוחים | הוזלת ביטוחים
אז איך התהליך עובד?
אוספים את הנתונים
אוספים את הנתונים

לאחר בירור צרכים ראשוני בשיחה עם המומחה, אנחנו נאסוף עבורכם את המידע הדרוש לטובת מיפוי המצב הקיים תוך הבנה מעמיקה של הצורך האישי של כל לקוח.

מעבר מקיף על הנתונים
מעבר מקיף על הנתונים

המומחים שלנו יעבדו את הנתונים, יבצעו השוואת ביטוחים בין חברות הביטוח ויבנו עבורכם המלצות, מותאמות אישית, לשיפור והוזלה של תיק הביטוח שלכם באמצעות כלים טכנולוגיים ייחודיים (ניתן לקחת חלק בתהליך בשיתוף מסכים). ​

קבלת הצעה משתלמת - גריט פיננסים

קבלת הצעה משתלמת

אנחנו מתחייבים למתן ההצעה הנכונה והמשתלמת ביותר עבורכם ( אנחנו לא קוסמים- בחלק מהמקרים לא יהיה ניתן לשפר את המצב הקיים).

ביקורות

מה מספרים עלינו?
המומחים הלכו איתי יד ביד לאורך כל הדרך. הוזלתי את הביטוחים של כל המשפחה כולל ההורים שלי ושל אשתי.
אייל איצחקי
אייל יצחקי
פתח תקווה
5/5
גריט פיננסים
שירות מצוין! עברו איתי על הכול ושיפרו לי את הכיסוי הביטוחי.
שמעון אריאל
שמעון אריאל
נהריה
5/5
שמחתי מאוד לקבל שירות מקצועי ואדיב מהמומחה.
דליה לבקובסקי
דליה לבקובסקי
רעננה
5/5
הצלחתי להוריד את דמי הניהול בפנסיה ולשפר את תיק ההשקעות.
יהונתן אלבז
יהונתן אלבז
אריאל
5/5
פגישה מקיפה על הפיננסים והביטוחים שלכם:

לחיצה על כפתור "התחל בתהליך" מהווה את הסכמתך להעברת פרטיך לגופים המומלצים של "גרניט פיננסים" ולתנאי השימוש באתר. קראת והבנת את תנאי השימוש באתר ומדיניות הגנת הפרטיות של החברה והם מקובלים עליך.

גריט פיננסים פבקון